Det ska vara enkelt att driva restaurang!
Trivec erbjuder ett av marknadens mest funktionsrika kassasystem för restaurang, bar, nattklubb och hotell. Trivecs mjukvara stöttar alla arbetsflöden för restaurangverksamheter och skräddarsyr upplägget så att det passar just din verksamhet.
Med hjälp av analysverktyget samlas all din försäljningsdata som rör restaurangen på ett ställe, du ser din försäljning i realtid och kan ta fram anpassade rapporter oavsett var du är. Har du flera restaurangenheter kan Trivec lägga upp en HQ-lösning så att du lätt får översikt på försäljningsdatan per enhet samt på koncernnivå.
Få klick och användarvänligt
Flexibelt, enkelt att använda och användarvänligt. Trivec vet hur viktigt det är att ny personal snabbt lär sig systemet som är helt anpassade för restaurangdrift. Du kan även välja fasta dricksprocent i betalterminalen för att underlätta för gästen, vanligast är 5%, 10% eller 15% men du bestämmer själv vilka procentsatser som läggs in.
Med Trivecs HandyPay 2-in-1 kan du även ta beställning och betalning direkt vid bordet vilket effektiviserar serviceflödet och hjälper till när du utökar dina försäljningsställen med uteserveringar eller event. Handenheten har många funktioner och du kan med lätthet splitta notan, hämta upp bordsnotor och lägga till beställningar på befintliga notor.
Trivec – nu en del av Caspecos restaurangsystem
Caspeco och Trivec har gått samman och som kund till Trivec kan du nu ta del av Caspecos restaurangsystem som underlättar hela driften av din restaurang. Personal, bokningstjänst, onlineköp och en analys som ger dig tips och insikter utöver kassan och försäljning. Kontakta oss så berättar vi mer.
Eco-system av partnerintegrationer
Trivec gör det de kan bäst – skräddarsyr order- och betalflödet för att matcha just din verksamhets serviceflöden!
För att kunna automatisera flödet och minska manuellt arbete så erbjuder Trivec ett brett utbud av partnerintegrationer för att effektivisera till dina andra system, så som; bordsbokning-, lojalitet-, personal-, ekonomi- och hotelsystem. Med hjälp av integrationerna optimeras bland annat drickshantering, bordsbokning, hotellnotor samt fakturering direkt i kassan.
Trivec hjälper dig hela vägen
Installation
- Förprogrammering av kassorna
- Installation på plats
- Trivec stannar alltid kvar och säkerställer drift
Support 24/7
- Support och jour 24/7, 365 dagar om året
- Hög produktkunskap
- Lång erfarenhet av drift i restaurang
Utbildning
- Din personal utbildas
- Genomgång av back-office
- Utbildning sker på plats eller via länk
