Personalkollen är ett användarvänligt personal- och lönesystem nischat mot hotell- och restaurangbranschen. I systemet hanterar du allt – från tidrapportering och schemaläggning till färdiga löner och ekonomisk uppföljning.
Personalkollen är ett av marknadens ledande personal- och lönesystem inriktade mot hotell- och restaurangbranschen samt detaljhandeln. I systemet ingår funktioner för tidrapportering, schemaläggning, komplett lönehantering, drickshantering, analys, app för personal och meddelandefunktion.
Personalkollen har förenklat hela löneprocessen och gjort den helt fri från manuell hantering. Tack vare analysfunktionen samlas alla viktiga nyckeltal på ett och samma ställe. Dessa viktiga insikter ligger sedan till grund för att bland annat optimera schemaläggningen och på så sätt öka din lönsamhet.
Din personal ser sitt schema, lönespecifikation och dricksbesked direkt i appen. Personalkollen har även underlättat hanteringen av anställningsavtal och arbetsgivarintyg så att det sker helt digitalt. Allt för att det ska vara lätt att göra rätt.
Mer från våra partners
Vi rekommenderar
Gratis stämpelklocka från Personalkollen
Personalkollens helt kostnadsfria digitala stämpelklocka hjälper till att effektivisera tidrapporteringen samt minimera fel vid in- och utstämpling. Stämpelklockan är också din elektroniska personalliggare.
Nu behöver aktörer som säljer mat och dryck i engångsförpackningar erbjuda sina kunder möjligheten att få sin mat och dryck serverad i återanvändbara förpackningar, oavsett om kunden äter på plats eller tar med sig maten. De återanvändbara förpackningarna ska ingå i ett rotationssystem. I samarbete med Pac AB och Vytal kan du nu ansluta dig till ett sådant rotationssystem.
Tiden för sista beställning har passerats. Artiklarna i din kundvagn kommer automatiskt att flyttas till närmsta tillgängliga leveransdatum. Om du väljer att avbryta kommer kundvagnen att tömmas.