/Digitala tjänster blir kostnadsfria för våra kunder
Våra digitala tjänster blir kostnadsfria för våra kunder
Kunder som driver restaurangverksamhet blir mer och mer digitala i allt från inköp till analys. Därför finns ett stort behov av bra digitala verktyg som kan förenkla vardagen för den som driver restaurang. För att göra det lättare för våra kunder väljer vi nu att göra våra digitala tjänster helt kostnadsfria.
- Att driva restaurang är många gånger en kamp om kronorna. Att enkelt kunna ha koll på kostnader, planera menyer och göra en enkel inventering är något vi vet att våra kunder behöver, så vi gör allt vi kan för att underlätta för dem, säger Anna Grandt, Chief Digital Officer, Martin & Servera Restauranghandel.
Vi har under många år utvecklat våra digitala tjänster i nära samarbete med våra kunder. I dagsläget sker 85% av all försäljning digitalt.
Menyplanering, en helt ny digital tjänst som ger full koll på prissättning och intjäning på menyn
Inventering halverar tiden för restaurangens inventering
Statistik & analys ger enkel överblick på restaurangens inköp och bra underlag för strategiska beslut
Martin & Servera-appen ger samlad bild över leveranser och orderstatus
- Alla kunder har redan idag tillgång till e-handeln och appen utan kostnad. Vi vill ge våra kunder chansen att nyttja fler av våra digitala tjänster, och gör nu också Menyplanering, Inventering och Statistik & Analys kostnadsfria, säger Anna Grandt.
Publicerad2024-10-24
Våra digitala tjänster
Vi rekommenderar
Tjänster
Få koll på din lönsamhet med Menyplanering
Förenkla din vardag med Menyplanering, en kostnadsfri tjänst från Martin & Servera. Här får du full koll på din prissättning, dina råvarukostnader och hur mycket du tjänar på dina olika rätter, så att du kan driva en lönsam restaurang.
Få koll på ditt lagervärde och dina kostnader med Inventering, ett enkelt och användarvänligt verktyg från Martin & Servera. Med bra koll på vad du har på hyllorna kan du sänka dina råvarukostnader och minska svinnet.
Vi vill göra det lätt för dig att följa upp dina inköp och ta grundade beslut. Med Statistik & analys får du koll på inköpen. Du får en helhetsbild över dina inköp och tar enkelt ut rapporter som passar dina behov.
Med Martin & Servera-appen får du en samlad bild över dina leveranser, notiser med aktuell leveransstatus och information om eventuella ändringar i din order. Du kan också inventera och reklamera i appen, snabbt och enkelt! Genom att förenkla, frigöra tid och skapa trygghet, vill vi att du ska kunna fokusera på det du gör bäst.
Tiden för sista beställning har passerats. Artiklarna i din kundvagn kommer automatiskt att flyttas till närmsta tillgängliga leveransdatum. Om du väljer att avbryta kommer kundvagnen att tömmas.